Blog

Školení GDPR v marketingu

Školení GDPR v marketingu

Jak dopadá nařízení GDPR na e-mail marketing? Jak po nabytí účinnosti GDPR využívat stávající databáze zákazníků pro zasílání obchodních sdělení? A jaké jsou dopady nařízení GDPR na marketing obecně?

.

Cookies a GDPR: Konec cookies v digitálním marketingu?

Cookies a GDPR: Konec cookies v digitálním marketingu?

Málokdy se stane, že se šest hlavních světových reklamních společností spojí dohromady, aby napsaly otevřený dopis společnosti Apple, v němž vyjádří hluboké znepokojení a žádají o přehodnocení přístupu společnosti Apple….

Hledá se DPO aneb jak je to s tím certifikátem?

Hledá se DPO aneb jak je to s tím certifikátem?

Lze hovořit s jistou nadsázkou (ale ne zas tak moc), že od 25. 5. 2018, kdy se stane nařízení GDPR účinným, bude jen málo lidí, kteří nebudou tzv. pověřencem pro ochranu osobních údajů (Data protection officer).

….

Workshop "Právo a marketing"

Workshop "Právo a marketing"

Naše práce není jen sedění nad právními případy. Někdy také využijeme milé příležitosti a podělíme se o naše bohaté zkušenosti z praxe s firmami okolo nás.

.