Hledáme recepční

Hlavní náplní práce recepční je péče o příchozí klienty a starost o běžný chod kanceláře. Co ale znamená starost o běžný chod kanceláře v KROUPAHELÁN? Je to spolupráce s 20 kolegy, kteří potřebují pomoct s přípravou různých dokumentů, korekturou textů nebo třeba s reklamací notebooku. Cílem je, že vše hladce funguje a klienti i tým se tady cítí dobře.  
 
Chceš si svůj den v KROUPAHELÁN představit konkrétněji?
 
 

 

Klient

 

 

Recepční

Je 8:58 a klient se veze ve výtahu. Hm, ta nově zrekonstruovaná Jalta nevypadá špatně, někdy si musím zajít do Cabaretu na jazz. Výtah zastaví ve čtvrtém patře. Klient vystoupí z výtahu, rozhlédne se kolem sebe a zrak mu přitáhne minimalisticky, ale hravě vybavená betonová recepce. Hezké, proběhne mu hlavou. Zazvoní na zvonek a vymění si přátelský nenucený úsměv se slečnou z recepce, která se mu už chystá otevřít dveře. Skutečně tady cítím levanduli? Ze zamyšlení ho vytrhne recepční, která se pořád mile usmívá, a ptá se ho, jestli dá přednost espressu nebo čerstvé filtrované kávě. Z celého uvítaní je příjemně překvapen. A teď ještě filtrovaná káva? Zkusím ten váš filtr, děkuji. Ani si nevšiml, že byl mezitím uveden do prostorné zasedačky. Až teď si uvědomil, že sedí pod svítícím kajakem. Cože, oni mají kajak místo světla? V duchu se usmívá a čeká na advokáta, se kterým má sjednanou schůzku.

 

Ráno jako každé jiné. Zatím, co si Matúš čte noviny na baru, připravíš čerstvě namletou kávu, která rozvoní celou kuchyň, vytáhneš nádobí z myčky a uskládáš jej na své místo. A jéje, na devátou má přijít klient. Musím se podívat, zda je čistý stůl v zasedačce a připravit hostům vodu. Vše zvládáš připravit s naprostou lehkostí, zatímco Matúš stále čte noviny, ani neregistruje tvůj příchod do kuchyně.  8.50, výborně. Vše je připraveno. Sedneš si na své místo za recepci, odkud ti čouhá jenom hlava. Z toho si už dělá legraci Olda, který jde kolem a prosí o pomoc s proof readingem. Jasně, pomůžu ti. Jen co připravím dokumenty na poštu a dotřídím účtenky, budu mít prostor. Spěchá ti to? Olda zachází spokojen za roh, ty si zatím přečteš pár e-mailů a zkontroluješ na dnes naplánované schůzky v kalendáři. Zvonek. Před dveřmi stojí elegantní pán. Dobrý den, Vy asi jdete na schůzku na devátou, že? Mohu Vám nabídnout čaj, espresso nebo naší skvělou čerstvou filtrovanou kávu? Pán působí mírně zaskočeně, ale nakonec si vybere filtr. Uvedeš ho do zasedací místnosti a poznamenáš, že kolega ho již očekává a za chvíli za ním přijde. Přineseš mu požadovanou kávu a v tom zase zvoní zvonek. Tentokrát je před dveřmi naše veselá pošťačka. Předáte si poštu a jako každý den prohodíte pár slov o tom, jak se zrovna máte. Do zasedačky za klientem už kráčí Olda, zavře za sebou dveře a ty se můžeš pustit do přípravy účtenek pro účetní. Po chvíli se na tebe obrací Zuzka a …

 

Podstatné věci se často ukrývají v maličkostech, a tak možná nejsou hned vidět. My o nich ale víme a ceníme si jich. I když se bude spousta věcí opakovat, určitě tu ale není každý den stejný. Čeká tě poměrně různorodá práce. Na recepci se budeš střídat s Eliškou a směny si můžete plánovat podle vašich časových možností (6-8 hodin denně, 2-3 x týdně).

Co je pro nás důležité:  
 
  • samostatnost a proaktivita (sám/sama umíš poznat, co a kdy je potřeba udělat),  
  • spolehlivost (dodržuješ termíny a dotahuješ věci do konce),  
  • chuť pečovat o své okolí (o klienty, o kolegy i o své pracovní prostředí),  
  • pozitivní přístup k životu,   
  • umět si organizovat čas a věci kolem sebe (nejen na pracovním stole a ve společných prostorech, ale také ve svém počítači a dokumentech),  
  • nezaleknout se něčeho nového, být schopen/schopna najít řešení úkolů, se kterými se setkáš poprvé, ale také se nenechat otrávit (občas) rutinní administrativou,   
  • základní znalost angličtiny (nebude to asi každý den, ale občas bude třeba komunikovat s anglicky mluvícími klienty).
 
Co u nás získáš  
 
To, co stmeluje tým v KROUPAHELÁN, je dobrý kolektiv a smysluplná práce, která nás baví. A my věříme, že právě to je ten hlavní benefit, který ti můžeme nabídnout. Rádi tě podpoříme a pomůžeme ti se naučit nové věci a růst.
 
Chceš toho být součástí? Pomocí tohoto DOTAZNÍKU nám pošli svůj životopis. Budeme se těšit!