Přidej se! Asistent(ka)

Nehledáme šedou kancelářskou myš. Hledáme usměvavého člověka sršícího energií, který má smysl pro detail a pořádek a dokáže si poradit s tisíci drobnostmi i s rozsáhlejším problémem. 

 
S čím potřebujeme pomoct 
  • Hlavní náplň tvé práce bude tvořit administrativa, jako je např. příprava podkladů pro účetní, vedení knihy jízd, zakládání a evidence spisů a mnoho dalšího. Rosteme, a tak těchto činností stále přibývá. 
  • Budeš komunikovat s účetní a s úřady, zaběhneš na poštu s dopisy nebo ověřit nějaké dokumenty. 
  • Dalším úkolem bude postarat se o naše klienty - připravíš pro ně zasedačku a případně uvaříš kávu. 
  • Vezmeš si na starost nákupy kancelářských potřeb, kávy a ovoce pro celý tým. 
  • Budeš také pečovat o pořádek v dokumentech a staneš se tak osobou, která vždy bude vědět, kde co najít. 
  • Budeme rádi, když za námi přijdeš s nápadem, co změnit a jak něco zlepšit. Jistě máš své zkušenosti a my se rádi necháme inspirovat. 
 
Co je dobré umět
 
Tvým cílem bude spolu s týmem dalších 20 inspirativních lidí posouvat věci neustále vpřed. Protože budeš mít na starosti poměrně široké spektrum menších či větších úkolů, které však tvoří velmi důležitý celek, staneš se nepostradatelnou osobou celého týmu. Spoustu se toho u nás můžeš teprve naučit, co se však hodí, je:
  • samostatnost (sám/sama umíš poznat, co a kdy je potřeba udělat), 
  • zkušenost s administrativní prací (bude opravdu velkou výhodou, pokud máš základní zkušenost s fakturací, vystavováním cestovních příkazů nebo mzdových podkladů), 
  • chuť na sobě neustále pracovat a pozitivní přístup k životu,  
  • umět si zorganizovat čas a věci kolem sebe (nejen na pracovním stole a ve společných prostorech, ale také ve svém počítači a dokumentech), 
  • orientace na výsledek a schopnost dotahovat věci do konce,  
  • nezaleknout se něčeho nového, být schopen/schopna najít řešení úkolů, se kterými se setkáš poprvé, ale také se nenechat otrávit občas rutinní administrativou,  
  • cit pro český jazyk, dobrá znalost gramatiky a příjemný (nejen) písemný projev,  
  • základní znalost angličtiny (cizí jazyk u nás příliš nepoužiješ, ale občas se hodí pro základní komunikaci se zahraničními klienty).
 
Co u nás získáš 
 
Očekávat od nás můžeš otevřenou zpětnou vazbu a podporu při tvém růstu. Otestujeme tě na silné stránky a budeme tě v jejich rozvoji podporovat. Zaplatíme ti potřebná školení a dáme ti prostor pro další sebevzdělávání. Těšit se můžeš na 5 týdnů dovolené, pracovní notebook nebo třeba víkendový byt v Praze v Karlíně. Samozřejmostí je skvělá káva a čaje, čerstvé ovoce a v sezoně také domácí mošty. 
 
Práce je vhodná jak na plný, tak na částečný úvazek (30-40 hodin týdně). Více informací o životě v naší kanceláři najdeš na našem facebooku.
 
Chceš se k nám připojit? Vyplň, prosím, tento DOTAZNÍK.
 
Těšíme se na tebe!